Milan-Inter
Milan er i full panikkmodus om dagen. Conceicao fekter med armene som en villmann i fullstendig villrede over hvordan han skal få denne synkende skuta på rett kjøl igjen. Furlani, Moncada og Zlatan har forsøkt å gjøre noe jeg ikke tror noen sportslig ledelse noen gang har prøvd på, nemlig å sparke trener og selge 3 av 4 spillere man kjøpte bare for et halvårsiden. Man lyktes med 1 pluss kaptein Calabria. Hvis ikke Cardinale lar dem gå til sommeren så er det bare å ønske apokalypsen velkommen.
I morgenen får vi besøk av bøddelen. Du forstår nok hva jeg mener når Milan stiller med følgende lag:
Maignan
Walker - Tomori - Pavlovic - Theo
Musah - Bennacer - Rejinders
Pulisic - Morata - Leao
Tips: 0-4
Forza Milan!
43 visninger
.jpg)
Veldig surt med det utligningsmålet på overtid, selv om det ikke var direkte ufortjent. Ganske forbanna på Chukwueze akkurat nå. Vi var veldig dårlige frem til målet. Etter det nøytraliserte vi Inters offensiv på en veldig bra måte, bortsett fra på dødball. Men at Chukwueze, som har spilt 5 minutter, ikke gidder ta det defensive løpet med to minutter igjen på klokka, det er en skandale. Andre tanker:
Theo gjør en god kamp bortsett fra at han blir kunst på hodet av Dumfries ved en anledning. Men også provoserende at han kun dukker opp til kamper som denne.
Leao var helt borte bortsett fra målet. For en møkkakamp. Samme med Pulisic som var helt usynlig.
Kudos til Tomori og Pavlovic, som var gode, og heldige.
Walker ser helt ok ut. Føler meg i det minste mer trygg med ham enn med Emerson.
Hva Terracciano gjør i Milan forstår jeg ikke. Og jeg forstår heller ikke det bytte. Vi trenger folk som kan holde ballen i laget, og så setter du innpå han...
Spillervurdering:
Maignan: 7
Walker: 6
Tomori: 7
Pavlovic: 7
Theo: 7
Musah: 6
Bennacer: 6
Reijnders: 6,5
Pulisic: 5
Abraham: 5
Leao: 5,5