Milan-Rennes
Har ikke tid til å skrive en før-kamp sak på forsiden, men legger inn en kjapp liten tråd her. EL bør ikke bety så mye annet en inntekter i kasse. Vinne gjør vi med svært liten sannsynlighet. Men vinne må man alltid ville. I morgen møter iallefall Frankrikes store formlag i Rennes. De har faktisk en del interessante spillere, eksempelvis den kreative teknikeren Gouiri, dødballspesialisten Bourigeaud, arbeidsjernet Santamaria, og lynvingen Douè. Min personlige favoritt Le Fee er dessverre skadet. Tror vi kan forvente oss en fartsfylt kamp mot et kontringssterkt lag.
Milans antatte startoppstilling er som følger:
Maignan
Florenzi Gabbia Kjaer Theo Hernandez
Reijnders Musah
Pulisic - Loftus-Cheek - Leao
Giroud
Tips: 3-2
Forza Milan!
16 visninger
.jpg)
I motsetning til deg så synes jeg faktisk 3-0 var ganske flatterende. Med bedre avslutninger hadde Rennes hatt minst to mål. Sjansen i første omgang er gigantisk, og Gouiri herjet en stund med Theo og Gabbia. I mine øyne var derfor denne kampen ganske typisk for inntrykket vi har fått etter jul: et lag med nok kvalitet til å vinne de fleste kamper, men veldig utrygge bakover. Særlig den defensiven fireren sentralt er for dårlig samkjørt, og midtbanespillerne mangler fysikk til å ta både fysiske dueller og løpsdueller.
Min spillervurdering:
Maignan: 6,5
Florenzi: 6,5
Kjær: 6
Gabbia: 6
Theo: 6,5
Musah: 6
Reijnders: 6
RLC: 7,5
Pulisic: 6,5
Giroud: 5
Leao: 6,5