Atalanta-Milan
Kampene kommer nå så tett at jeg ikke engang får tid til å lage en før-kampen sak på forsiden, men jeg rekker så vidt å starte en kamptråd her. Det må til. Jeg er veldig spent på kveldens kamp. Atalanta har gått som et damplokomotiv i høst, både i Italia og i Europa. Ekstremt imponert over hvordan Gasperini har klart å holde toget på sporet etter at de nesten ble helt ribbet i sommer med skader på Scamacca og Scalvini og salget av Koopmeiners. Laget er ekstremt velsmurt fysisk og det intense mann-mann-spillet er perfeksjonert. Milan må, som Sacchi sa i kampoppkjøringen, være veldig kompakte og "smale". Det er på den sentrale midtbanen at mye vil bli avgjort tror jeg. Og så må vi klare å stå imot Italias beste angrepstrio i Lookman, CdK og Retegui. Jeg er redd det kan bli tøft.
Jeg antar at Fonseca vil fortsette med Musah som en slags hybrid høyreback/høyre mezzala og med Emerson litt mer sentralt. Litt vanskelig å vite hvordan man skal sette dette opp, men blir nok 5-3-2/3-4-2-1. Antatt startoppstilling:
Maignan
Musah - Emerson - Gabbia - Thiaw - Theo
Fofana - Reijnders
Pulisic - Leao
Morata
Tips: 3-1
.jpg)
Beste laget på banen vant, tamt av Milan. Det etablerte spillet er forferdelig, og ble ikke akkurat noe bedre da RLC kom innpå.
Reijnders helt tatt ut av kampen. Etter 25 min måtte jeg inn å dobbeltsjekke om han var på banen.
Royal krise, Theo uinspirerende.