Venezia-Milan
Vi har spilt mange halvdårlige kamper mot lag fra nedre halvdel av tabellen denne sesongen. Forhåpentligvis blir ikke morgendagens kamp en slik. Men Bakayoko ser ut til å starte, og da blir det jo alltid action...Når skal den umulige blekksprutversjonen komme tilbake!?
Antatt startoppstilling:
Maignan
Florenzi - Gabbia - Kalulu - Hernandez
Bakayoko - Tonali
Messias - Diaz - Saelemaekers
Ibra
Tips: 1-3
Forza Milan!
55 visninger
.jpg)
Godt tips dette også Anaxi. Virker bra Augustin også. Jeg har ikke sett så mye av Adli men hørt veldig mye bra. Gøy at du har sett så mye og kan bekrefte at vi har med noe helt spesielt å gjøre. Om han slår til i Diaz rollen står vi med et fantastisk lag bygget for fremtiden anno 2023. Vel og merke om vi beholder alle juvelene og samtidig reparerer de sårene vi jo tross alt har.
Jeg så nylig at Adama Traore jaktes nå i prisklassen 20-25 millioner euro. Jeg kan ikke la være å sikle om Pioli kunn fullbyrdet potensialet hans. Da har vi vinger i den absolutte verdensklasse rent fysisk i det minste. Men jeg vet som alle andre at mannen er kronisk ustabil og har såpass mange mangler i spillet sitt at det skal mye til for at han blir verdensklasse. Potensialet rent fysisk er definitivt til stede. Tenk dere kontringsstyrken med Leao og Traore på kantene, og Theo halsende bak. Gud hjelpes!