top of page

Kampdag

Offentlig·26 medlemmer

Milan- Liverpool

Da er det dags for sesongens viktigste kamp som ifølge økonomer er verdt 15 millioner euro for oss. Penger som vil komme godt med i vinter Mercatoen. Vi er altså nødt til å slå Liverpool, og Porto må ikke vinne over Atletico. Vi går videre med uavgjort i den kampen, samt om Atletico vinner, men da ikke med større siffer en vi slår Liverpool med.

Breaking news akkurat nå er at Leao mister matchen. Det er et stygt tap da han uforutsigbarhet og X faktor er veldig avgjørende. På den annen side vil Saelemaekers trolig bli flyttet over til venstre og vi får da en langt sterke defensiv venstreside mot "verdens beste spiller", i Salah. Det er viktig. Liverpool vil trolig spare mange spillere, og de seneste ryktene vil da det til at Fabinho, Van Dijk, Robertson, Mane, og Jota spares. Dette vil uansett bli svært vanskelig og vi må spille på vårt absolutt beste for å ha en sjanse. Pressspillet til Tonali- Kessie må være på verdensklasse nivå, noe de tross alt har inne, Diaz MÅ ha en effektiv dag. Han gjør veldig mye bra, men svikter altfor ofte i de avgjørende situasjonene det samme gjelder Saelemaekers. Zlatan må vise at han er den vinneren han fremstår som, og Theo må være fryktelig årvåken i det defensive arbeidet. Blir det for mange 1-1 mot Salah er vi ferdige.

Jeg har troen som alltid. Evig optimist som jeg er. Jeg tror vi haler i land en ufortjent 2-1 seier. Mål av Zlatan og Diaz. Atletico og Porto spiller uavgjort, og vi kan glede oss til mer CL i spill i Februar:D

62 visninger
Anaximander
08 de dez. de 2021

Svakt mot et B-preget Liverpool på halv maskin. Men, men. Får håpe at man kan lære av dette, og samtidig få et litt mer nøkternt blikk på hvor laget faktisk står rent kvalitetsmessig.

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page