top of page

Kampdag

Offentlig·18 medlemmer

Supercoppa: Milan-Juve

Første kamp for Conceicao, og veldig interessant å se at han etter sigende kommer til å stille Milan opp i 4-3-3. Det er en formasjon vi lenger har etterspurt å få testet ut. Han ser også ut til å kjøre Pulisic ute til høyre, noe jeg tror er hans beste posisjon.

Maignan

Emerson - Gabbia - Thiaw - Theo

Bennacer - Fofana - Rejinders

Pulisic - Morata - Jimenez.

Tips: 2-1

Forza Milan!

55 visninger
Tom Wille
Tom Wille
Jan 05

Jeg synes du var i overkant negativ her Anaxi. Jeg støtter deg 100% i at første omgangen var helt forferdelig, men at du ikke tar med deg noe positivt fra 2 omgangen er merkelig. Da var vi helt klart det beste laget og presspillet vårt var faktisk veldig bra. Mye dårlige avgjørelser på siste tredjedel som hindrer flere mål som så ofte ellers. Theo og Pulisic sine sjanser er store og kommer etter godt spill. Jeg skal faktisk redigere meg litt og være enig i at Thiaw var bedre en Tomori. Jeg synes uansett ikke Tomori var så dårlig som du skal ha det til. Det virker som mediene også er mer enig med meg der:). Fofana 4,5 er også strengt. 4,5 er virkelig ille. Han var som alle andre gode fra 45-80 min da mye satt, ellers var han svak som du sier, han fortjener en 5 eller 5,5 i mine øyne. 4,5 er ekstremt lavt:P.

Uansett, jeg respekterer alt du skriver, jeg velger personlig å se på glasset som halvfullt. Jeg ble imponert over store deler av 2 omgangen, og velger å tro at dette er noe vi kan bygge på. Samholdet og grintaen virker også å være mer på plass med Sergio. Ringer etter kampen gjør meg glad.

Vi er underdogs i morgen, men Inter spiller trolig uten Thuram. Inter er svake mot nettopp tempo, så det er er her vi må ta dem. Leao ryktes å kanskje være klar for innhopp, men ikke fra start.

Skal man tørre å kjøre en 4-4-1-1 som sist mot Inter med Morata i den dype rollen? Eller bli det 4-3-3 da med forhåpentligvis Musah fra start? Spent å se.

© 2012 Milan Norge 

bottom of page