top of page

Kampdag

Offentlig·25 medlemmer

Inter-Milan

Er dere klare, gutter!? Derby della Madonnina!

Spørsmål jeg møter kampen med:

• Klarer vi for en gangs skylde å ikke slippe inn et mål første 20?

• Hvordan vil Milan takle bevegelsene til Lautaro og Thuram?

• Klarer vi å legge press på Inter langs kantene?

• Og hva med dødballene?

Hjernen sier klar Interseier (2-0 eller 3-1), mens hjertet følger resten her inne et lite stykke på vei og lander på 1-1, et resultat jeg vil være fornøyd med.

Antatt startoppstilling:

Maignan

Calabria - Kjær - Thiaw - Theo

Krunic

Pulisic - RLC - Reijnders - Leao

Giroud

Tips: 2-0.

49 visninger
Tom Wille
Tom Wille
Sep 17, 2023

Thiaw lar Thuram vende innover. Juniorfeil som forsvarspiller. Hadde han vendt han utover hadde han ikke hatt sjansen til å skape det drømmetreffet. Ergo en feil. Kjær var på etterskudd en rekke ganger både mot Lautaro og Thuram. Han gjorde ingen stoee feil som Thiaw, men var mye rusk og småfeil kampen gjennom. Maignan er ikke skyld i noe, men her er vi nok bare enig om å være uenige:), Jeg mener at for å få en 6,er så burde Maignan hatt noen kvalifiserte redninger i tillegg. Kanskje noe hardt, men Maignan har også ansvaret for forsvaret foran seg, og når de er på vaklende grunn såpass som de er, så får han et lite trekk der også i min bok.

Inter var effektvie, ingen tvil, og nå som kampen er litt ut av blodet, så ser jeg på dette som et stygt arbeidsuhell. Vi har opplevd dette før og kommet sterkt tilbake.

Gjetter på 3-1 mot Newcastle til uka. Rykter om Chuky fra start. Mye tempo i laget da.

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page