Milan-Cagliari
Skreiv et langt innlegg her som plutselig forsvant. Akk og ve. Oppsummert: vi avslutter en sesong som var relativt løfterikt i starten, men som siden har stått og stampa. Forklaringen? Allegri og Modric. Uten kroaten er dette laget ekstremt lett å press i senk.
Det store spørsmålet nå er fremtiden. Hva skjer med Allegri, Tare og Furlani. Alle baller virker å være i luften...
Antatt startoppstilling:
Maignan
Tomori - Gabbia - Pavlovic
Athekame - Fofana - Jashari - Rabiot - Bartesaghi
Gimenez - Nkunku
Tips: 2-1
Forza Milan!
130 visninger
.jpg)
For et sirkus!