top of page

Kampdag

Offentlig·21 medlemmer

Milan-Genoa

16 seriekamper uten tap. Andreplass i Serie A. Samtidig er det noe uforløst over dette Milanlaget. Dårlig prestasjoner mot en rekke middelmådige lag nører opp under denne følelsen. Kanskje er det bare Allegri som får laget til å overprestere, og at kvaliteten i troppen noen ganger bare vil skinne gjennom. Kanskje er det heller bare starten på en bedring som til slutt vil få laget til å slå ut i full blomst.

Vel, slik kan man fundere over det store bildet. Ikveld står overfor nok et møte som kan vippe meg mer i retning av både den ene og den andre antagelsen. Selv om Genoa er i dårlig form, har DeRossi gitt dem kampånd. Førsteomgangen mot Cagliari sist helg viste hva det kan by av problemer for oss. Vi skal selvsagt vinne, men det har vi også sagt før i møte med lag som befinner seg i denne delen av tabellen.

Selv om verken Leao eller Pulisic er 100% er førsteoppstillingen nå sånn noenlunde skadefri, og vi stiller da med følgende lag:

Maignan

Tomori - Gabbia - Pavlovic

Saelemaekers - Fofana - Modric - Rabiot - Bartesaghi

Pulisic - Leao.

Tips: 2-1

Forza Milan!

PS! Jeg jobber litt med å prøve å finn en ny løsning på forumet. Det vi har nå er rotete og lite brukervennlig. Håper å komme i mål med dette før jeg til slutt sitter her og prater med meg selv.

16 visninger
MBerg
i forgårs

Jeg holder ut med deg en god stund til 😉

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page