Milan-Lecce
Silentio stampa for min del en stund her nå. Følte alt som trenger å sies har blitt sagt om dette Milanprosjektet. Men vi har vært i sumpa før. Forhåpentligvis blir reisen kortere denne gangen. Virker som noe kommer til å skje til sommeren, men usikkert hva. At vi ser etter en sportssjef virker åpenbart, og Conceicao sitter veldig uttrykt. Har ikke klart å få det beste ut av dette laget. Åpenbart at hans personlighet ikke har en veldig god innvirkning på verken samhold eller enkeltspillere.
Ny kamp i kveld, med følgende lagoppstilling:
Sportiello;
Walker, Gabbia, Thiaw, Theo;
Bondo, Musah;
Jimenez, Reijnders, Pulisic;
Abraham.
Tips: 2-0
35 visninger
.jpg)
Jepp. Kommentator sa at de ikke hadde scoret på over 6 timer med fotball uten å score. Det tok med 6,5 min mot Milan. De scoret til og med 2 i den kampen. Hadde mulighet til flere. Vi må virkelig stramme opp det defensive.
Sies at Allegri, De Zerbi og Fabregas er alternativene som manager neste sesong. Allegri er favoritt blant mediene. Sånn som han spilte i juve på slutten, så dreper det vårt offensive spill, men solide defensivt. Jeg håper ikke det blir han, da han er gørr kjedelig å se på.
De Zerbi er kjent for leken offensiv fotball, men ikke veldig solide defensivt. Ønsket han før vi hentet Fonseca.
Fabregas har spilt fin fotball i Como, men virker som at er låst til prosjektet i Como