top of page

Kampdag

Offentlig·20 medlemmer

Verona-Milan

Ingen Maldini invitert til 125-års jubileet, en middelmådig innsats av et lag uten en "sliten" Theo og en hel haug skader. Helgen stod ikke i fremtidshåpets tegn akkurat. Men tiden er motgangens venn. I dag er det nye muligheter, og med Verona sitt forsvarsspill så langt i år så bør dette være grei skuring - i det minste dersom Fonseca tør lene seg litt fremover.

Antatt startoppstilling:

Maignan

Emerson - Gabbia - Thiaw- Jimenez

Fofana - Terracciano

Chukwueze - Reijnders - Leao

Abraham

Tips: 0-2

Forza Milan!

57 visninger
Mads
21. des. 2024

Theo er en kraftspiller, mer enn andre. Hvis det stemmer at han er utladet, samtidig som han skal lære seg en ny taktikk samtidig som ny kontrakt henger over han, så er det mye. Jeg vil heller ikke gi han opp enda.

Jeg ønsker meg Jimenez over på høyre. Han er høyrebent og er offensiv. Er akkurat det vi har i Emerson, bare at Jimenez er bedre offensivt. Vi har også en ung backup venstreback i Bartesaghi som er egenprodusert og venstrebent. Ikke like offensiv av hva jeg har sett, men litt mer styrke i det defensive.

I 11-eren Tom skriver, så tenker jeg Pulisic er høyreving uansett formasjon. Enten er det 4-3-3, med Fofana, Tonali, Reijnders i en treer. Eller så er det 4-2-3-1 med Reijnders som tier. Han har vist både for oss og på landslaget at han er god der.

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page