Verona-Milan
Hard bortekamp er første nøtt som må knekkes om Scudettoen fortsatt skal være i våre hender - en ganske hard nøtt spør du meg. Verona løper mye, skårer mye, men er også ganske ustabile, så dette blir en åpen kamp. Caprari, Barak og Simeone må nøytraliseres, og Leao må ha en god dag. Da kan det bli en repetisjon av fjoråret - en av våre beste bortekamper i 2021. Hjertet vårt tåler ikke en kamp ala den som utspilte seg på San Siro i høst...
Tonali, Kalulu, Tomori og Romagnoli er på sitt fjerde gule.
Antatt startoppstilling:
Maignan
Calabria - Kalulu - Tomori - Theo
Tonali - Kessiè
Saelemaekers - Krunic - Leao
Giroud
Tips: 1-2
Forza Milan!
41 visninger
.jpg)
Mulig det er jeg som tenker feil, men jeg er så mye mer redd for Sassuolo en for Atalanta. Jeg tror oppriktig at vi blir oppildnet såpass av 80 000 på hjemmebane at vi tar oss av Atalanta. Vi har sluppet inn 8 mål på de siste 8 kampene så at de vil skape målshow mot oss er lite trolig. Vi har også fått igang offensiven vår så jeg tror vi skal ta dem.
Sassuolo derimot, der frykter jeg et tap. Om det skal ende med at vi må klare minst U for å greie Scudettoen på Mapei, så vil jeg knapt klare å se kampen. Det vil være for tøft mentalt. På sine beste dager så tar de rotta på alle. Det er så mye individuelt talent i det laget, så når kollektivet også sitter noe det ofte gjør mot storlagene(bortsett fra Napoli nylig), så blir det vrient.
Uff for en thriller. Må nesten bare nyte dette adrenalinet:).