Milan- Spezia
Milan (4-2-3-1): 1 Tatarusanu; 20 Kalulu, 46 Gabbia, 23 Tomori, 19 Theo Hernandez; 4 Bennacer, 32 Pobega; 30 Messias, 10 Diaz, 17 Leao; 27 Orig
Forza Milan!
kjør debatt
26 visninger
Milan (4-2-3-1): 1 Tatarusanu; 20 Kalulu, 46 Gabbia, 23 Tomori, 19 Theo Hernandez; 4 Bennacer, 32 Pobega; 30 Messias, 10 Diaz, 17 Leao; 27 Orig
Forza Milan!
kjør debatt
Tja.. Per dags dato har ikke Milan spillere eller en spillestil som tillater spillere å styre tempoet i kampene. Pioli kontrollerer kampene ved å kvele resultater med å øke ledelsen. Derfor er Milan ofte sårbare på en 1-0 ledelse. Milan har ikke etablering og "possesion-spill" i arsenalet. Dette er mitt store savn fra egne preferanser ii forhold til måten Milan spiller på.. Spillere som FAKTISK kan styre tempo og kontrollere kamper noe av det mest fornøyelige å være vitne til ;) Bennacer og Tonalis "roller" blir jeg aldri klok på når Milan har ballen i laget.
Angrepstilen går kun ut på å angripe i et rask tempo for å utnytte motstanderne før de etablerer seg i forsvar.. Dette er den eneste måten Milan skaper noe på og Milan gjør dette veldig bra.
Når det å kontrollere kamper og styre tempoet blir brukt om noe som skjer i Milan i dag blir jeg sendt inn i full forvirring😅
Kremt... Krunic er en nøkkelspiller.. Hadde ikke blitt noe scudetto hadde ikke Pioli byttet ut Diaz mot han på slutten av forrige sesong <3