top of page

Kampdag

Offentlig·25 medlemmer

Tottenham - Milan

Vel.

Da er det snart duket for returoppgjøret mellom Milan og Tottenham og vi trenger en kamptråd.

Er ute og reiser for tiden og det å finne en plass med et habilt internet for å se Milan har vist seg å være vanskeligere enn jeg hadde trodd. Spesielt "in middle of nowhere" i Nicaragua. Heldigvis sprenger jeg budsjettet for å booke meg inn på et litt finere sted for å kunne se denne kampen.

Tror personlig det taktiske vil bli veldigt avgjørende i morgen og jeg sitter med en dårlig følelse på at Pioli vil legge opp til at Milan faktisk kan spille på en ledelse. Milan er heller ikke et spillende lag noe som gjør at defensiv possesion-spill blir vanskelig.

Vil gjerne ha Zlatan fra start i morgen fordi dette laget skriker etter en lederskikkelse på banen. Dette laget er fremdeles veldig ferskt og urutinert når det kommer til sluttspill og Milan befinner seg nå i en posisjon der man har alt og tape og presset øker.

Tips 1-3 ;)

Probable Milan XI (3-4-2-1): Maignan; Kalulu, Thiaw, Tomori; Messias, Tonali, Bennacer, Theo Hernandez; Krunic, Leao; Giroud.

Forza Milan

75 visninger
Tom Wille
Tom Wille
Mar 09, 2023

https://football-italia.net/leao-shows-why-hes-not-ready-for-a-top-move-in-tottenham-milan/

De fleste er uenig med deg her Anaxi, inkludert meg selv. Selv de med de største Leao brillene i verden, kunne se at den første omgangen hans står til stryk. Defensiv innsats, løp, det han gjorde med ball, og holdning var forferdelig. de siste 10 var han god, men det skal jaggu bare mangle med hele Spurs på vår banehalvdel og med et hav å kontre i. Leao har gjort utrolig mye bra for oss, og an er en attraksjon på sitt beste, men man ser desverre store begrensninger gang på gang. På det ypperste nivået så holder det ikke å være hurtig, sterk og teknisk, det krever en pakke med attributter som Leao desverre ikke har nå. Det er lettere å tilegne seg fysiske egenskaper en mentale, så hvem vet om den nochalante og tafatte stilen noensinne vil bli endret. Her har han MYE å jobbe med.

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page