top of page

Kampdag

Offentlig·25 medlemmer

Milan - Udinese

Okei, okei.

Da er det klart for sesongstart og jeg skjelver i buksene om utfallet av streamingkampen.. Trist at denne usikkerheten legger skygge over nok en sesongstart. Noen som sitter på noe info her?

Ellers så inviterer jeg Anaximander til gi åpningskampen et åpningsinnlegg den fortjener. Prøver å komme meg ut for å feire sesongåpningen i morgen, men jallastreamer ville satt kjepper i hjulene på dette.

Forza Milan!

Che palle porco VG. Minkia cazzo.

53 visninger
Anaximander
Aug 13, 2022

Veldig irriterende at jeg ikke fikk skrevet den kampprestenasjonen. Feilberegnet tiden helt, og uforutsette ting dukket opp. Dessverre. Men det skal bli bedre fremover.

Kampen idag var vel litt si som så. Spilte med litt for høy i første omgang for min smak, og særlig når Tomori ikke helt har timingen inne.

Men vi vinner på entusiasme og på at Udinese ikke er et like godt forsvarslag som forrige sesong.

Noen enkeltobervasjoner:

- Diaz starter sesongen bra, akkurat som i fjor. Kan vi håpe det varer denne gangen?

- Leao var veldig svak. Vent med den kontraktsfornyelsen til at man ser at han fortsatt ønsker å vokse.

- Høyrekanten vår er like svak som den var ifjor. Når Pioli ikke ser ut til å ville spille CdK der, så må vi forsterke den.

- Stikker ut haka og sier at som i dag, så har Kalulu vært vår beste stopper det siste halvåret.

- Theo har blitt et beist også defensivt.

- Synd at Adli har havnet langt bak i Piolis pecking-order.

Spillervurdering:

Maignan: 6

Calabria: 7

Kalulu: 7

Tomori: 5,5

Theo: 7

Bennacer: 6,5

Krunic: 5,5

Leao: 5

Diaz: 7,5

Messias: 5

CdK: 6,5