top of page

Kampdag

Offentlig·26 medlemmer

Milan - Sampdoria

Endelig kamp igjen, og vi tar fatt på et litt lettere kampprogram de neste ukene. Mandzukic, Leao, Calabria, Romagnoli, og Diaz skadet, men viktige menn tilbake fra skade i Ibra, Bennacer og Rebic.

Startoppstilling:

Donnarumma

Saelemaekers - Kjær - Tomori - Hernandez

Bennacer - Kessié

Castillejo - Calhanoglu - Krunic

Ibra.

Tips: 2-0.

Andre som tørr kaste ut et tips?

Forza Milan!

21 visninger
Tom Wille
Tom Wille
04. apr. 2021

Grusom kamp de første 80 minuttene. Først da begynte vi å spille som om dette betydde noe. Skrekkelig.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Vi bør sterkt vurdere 3-5-2. Spesielt tre grunner:

- Theo kan gjøre det han er god på fremover, og la eventuelt andre som er betydelig bedre bakover da støyten der. Han har vært en vandrende katastrofe bakover i 2021. Helt vilt faktisk.

- Zlatan blir ikke fullstendig isolert på topp. Når du har "klassespillere" Som Krunic og Castillejo på hver sin side av seg, så tror jeg Zlatan river av seg håret av frustrasjon. Ikke han heller var god i går, men det handler om å ikke være alene mot 3/4 mann hver gang.

- Vi får pælmet ut Castillejo av laget en gang for alle. Alltid en god innsats, men jeg har aldri sett en spiller som er så elendig på alt det andre. Kjør Sale som høyre vingback til Calabria er klar.

Børs:

- Donnarumma: 6.

- Saelemaekers: 5.

- Tomori: 6.

- Kjær: 6.

- Hernandez: 4,5.

- Castillejo: 5.

- Bennacer: 5,5.

- Kessie: 6.

- Krunic: 5.

- Hakan: 5,5.

- Zlatan: 5,5.

Skrale saker. 9 livsviktige kamper igjen. CL er så ufattelig viktig. Man kan nesten strekke det så langt som at det står og faller på om vi blir en storhet igjen, eller middelmådighet som de siste årene. Ryker CL, så ryker Donna, da ryker også Calha. Får vi gode bud på Theo og Bennacer, kan fort de ryke også til tross for rosenrøde taler om hvor glade de er i oss i mediene. Vi vil også ha kanskje under halvparten av det samme transferbudsjettet som med CL.

Dette blir neglebiting hver helg!

Forza Milan!

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page