Atalanta - Milan
På søndag så går turen til Gweiss stadion, en arena vi har slitet stort med de siste årene, blant annet så hadde vi i 2019 julemassakren hvor vi tapte hele 0-5.
Denne gangen ser ting mer lovende ut, Atalanta solgte ut litt gull i sommer og har ikke helt funnet sine erstattere denne gangen og ligger på en 6 plass i Serie A, med 3 seire, 2 uavgjort og 1 tap. De hadde en utrolig kamp mot Inter forrige uke som ble 2-2 til slutt og som tok ekstremt med krefter også hadde de en hard kamp mot Young Boys i midtuke kampen.
Dette har også resultert i at et par nøkkelspillere er ute, Gosen og Hateboer er ute, mens Demiral og Toloi ser ut til å ha muskel skader og begge kan fort utebli til denne kampen. Til tross for dette så vil de møte Milan med topp selvtillit som følge av at de nå leder Gruppe F i Champions League.
Milan derimot har prestert sine saker godt i Serie A, med 5 seire og 1 uavgjort. Vi presterte også svært godt i midtuke kampen mot Atletico Madrid, men fikk en på trynet med straffen imot i siste liten.
Florenzi ble operert i kneet igår og blir ute en periode. Plizzari, Krunic og Bakayoko er fortsatt ute, Zlatan er snart i kampform, men blir nok ikke å se. B.Diaz som gikk ut med skade på onsdag skal være tilbake med Kjær, Messias skal endelig være kampklar.
Tipper vi lander en småpen 3 poenger her, hvor Kessie og Kjær får tatt sin hevn over Atalanta, og Atalanta er et lag som alltid skårer, så 2-1 er mitt tips.
.jpg)
Jeg likte også interfacet på den andre siden bedre, men, men. Treg vil jeg vel kanskje ikke si at den er. Kanskje litt...