top of page

Kampdag

Offentlig·25 medlemmer

Atalanta - Milan

På søndag så går turen til Gweiss stadion, en arena vi har slitet stort med de siste årene, blant annet så hadde vi i 2019 julemassakren hvor vi tapte hele 0-5.

Denne gangen ser ting mer lovende ut, Atalanta solgte ut litt gull i sommer og har ikke helt funnet sine erstattere denne gangen og ligger på en 6 plass i Serie A, med 3 seire, 2 uavgjort og 1 tap. De hadde en utrolig kamp mot Inter forrige uke som ble 2-2 til slutt og som tok ekstremt med krefter også hadde de en hard kamp mot Young Boys i midtuke kampen.

Dette har også resultert i at et par nøkkelspillere er ute, Gosen og Hateboer er ute, mens Demiral og Toloi ser ut til å ha muskel skader og begge kan fort utebli til denne kampen. Til tross for dette så vil de møte Milan med topp selvtillit som følge av at de nå leder Gruppe F i Champions League.

Milan derimot har prestert sine saker godt i Serie A, med 5 seire og 1 uavgjort. Vi presterte også svært godt i midtuke kampen mot Atletico Madrid, men fikk en på trynet med straffen imot i siste liten.

Florenzi ble operert i kneet igår og blir ute en periode. Plizzari, Krunic og Bakayoko er fortsatt ute, Zlatan er snart i kampform, men blir nok ikke å se. B.Diaz som gikk ut med skade på onsdag skal være tilbake med Kjær, Messias skal endelig være kampklar.

Tipper vi lander en småpen 3 poenger her, hvor Kessie og Kjær får tatt sin hevn over Atalanta, og Atalanta er et lag som alltid skårer, så 2-1 er mitt tips.

77 visninger
Anaximander
04. okt. 2021

Jeg likte også interfacet på den andre siden bedre, men, men. Treg vil jeg vel kanskje ikke si at den er. Kanskje litt...

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page