top of page

Kampdag

Offentlig·26 medlemmer

Bologna-Milan

Ikke helt enkelt å mobilisere for å skrive om Milan om dagen. Mine sukk har gått på repeat siden Fonseca ble ansatt, og det er lite håp å spore. Mange milanspillerne virker stresset under Conceicao og får ikke ut sitt beste, eller så daffer de rundt uten mål og mening. Dødsstøtet til kampen om CL-plassene kan komme allerede ikveld da vi møter Bologna. På den ene siden pleier vi å ha godt tak på dem, og har ikke tapt mot dem siste 16 kamper. På den andre siden er dette et svært solid Bologna lag under en trener som ofte har klart å sette Milan ut av spill de seneste årene. Jeg tipper vel på et uavgjortresultat, men det kan lett gå begge veier.

Antatt startoppstilling:

Maignan

Jimenez - Thiaw - Pavlovic - Theo

Musah - Fofana - Reijnders

Pulisic - Gimenez - Leao

Tips: 2-2

Forza Milan!

31 visninger
Joneren
Joneren
28 בפבר׳ 2025

Jeg er i sterk tvil om at noen trenere kan endre Milan før de voldsomme defensive hullene blir tettet og man tar tak i den merkelige sammensetningen av spillere..Problemene vi ser i Milan er en kombinasjon av en ledelse uten kompetanse og en skremmende naiv tilnærming til overganger de siste fire mercatoene..

Conceicao har min støtte per nå og jeg mener det er litt overforenklet å skylde på han for at ting ikke går veien...

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page