top of page

Kampdag

Offentlig·25 medlemmer

Milan - Napoli

To lag med store skadeproblemer, hvor kampen avgjøres av hvem som har den beste troppdybden. Jeg gjettet før sesongen at dette var Napolis store hemsko, og så langt har det vist seg å være rett. Med Osimhen, Koulibaly, Insigne, Fabian Ruiz og Mario Rui ute burde vi ha en god sjanse, selv om viktige Anguissa og Zielinski er tilbake. Dessverre så har Theo vært syk denne uten, og det forventes derfor at Fodè stepper inn. Får bare håpe han klarer seg bedre enn mot Inter. Av en eller annen grunn så fortsetter også Pioli med Krunic på kanten - forstå det den som kan.

Jeg tipper det blir en jevn kamp, som kan vippe begge veier. Mitt tips er imidlertid uavgjort.

Antatt startoppstilling

Maignan

Florenzi - Tomori - Romagnoli - Theo

Tonali - Kessiè

Messias - Diaz - Krunic

Ibra

Tips: 1-1

Forza Milan!

42 visninger
Joneren
Joneren
Dec 20, 2021

Syntes heller Milan bør satse på en formasjon som gir backene en større vingrolle og lettere kan overlappe midtbanen. Per nå så dreier spillet seg om å få ballen opp i angrepet så fort som mulig så det blir sjeldent tid for backene å bli med.

Theo lider mest under dette.. Det samme gjør Calabria.

Pioli har vært utrolig effektivt til å få resultater med en veldig vaklete angreps 4-er. Utviklingen tilsier at denne delen av laget er hans svakhet siden prestasjonene er så varierende. Spillerbørsene gir et bildet på det.. Å se Kessie og Tonalis tekniske bidrag bli kvelt bak dette leddet er smertefult..

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page