top of page

Kampdag

Offentlig·25 medlemmer

Roma-Milan

Mens Milan mislyktes med valget av Conceicao, kan vi ikke akkurat si det samme om Ranieri i Roma. For en jobb den mannen har gjort: fra nedrykkskamp til kamp om CL, og har vel bare tapt èn kamp i 2025. Med et Milan dagen derpå tipper jeg dette blir relativt grei skuring for Roma.

Antatt startoppstilling:

Maignan

Tomori - Gabbia - Pavlovic

Musah - Fofana - Reijnders - Jimenez

Pulisic - Gimenez - Leao

Tips: 1-0

Forza Milan!

43 visninger
Joneren
Joneren
May 19, 2025

Jeg er enig i det du skriver , men er det egentlig noen som vet hva jobben til Zlatan går ut på? Han kommer inn med null erfaring i en rolle i en ledelse, og om han har fått for mye ansvar så må man skylde på de rundt han i systemet.. Det eneste jeg kan konstanter er at han har vært Furlani og Cardinales mislykkede mediaskjold

Ser dessverre ut som om man er nødt til å rekonstruere Milan som gjør at Redbirds to år i førersetet er totalt bortkasta. Jeg er i tvil om at dette Milanlaget lar seg fikse over et overgangsvindu.. Maldini og Massara klaffet veldig godt når de fikk gjennom 8-9 signeringer sammen med Pioli som ga oss en scudetto og en CL semi. Å tro at noen i assosiasjon med denne redbirdledelsen vil kopiere suksessen tviler jeg på..

Cardinale må begynne med å etterlate driften av det sportslige til noen som kan fotball og det å konstruere et vinnerlag.. Furlani kan gjerne bli og selge overprisede drakter, og fungere som en komersiell finansmann.. Det sportslige må isoleres i fra han + alt som har med biletter å gjøre.

medlemmer

© 2012 Milan Norge 

bottom of page