Forutsatt at vi ikke kollapser fullstendig på oppløpet, så er målet for årets sesong nådd, nemlig CL-kvalifisering. Fra og med nå handler alt om å forbedre laget frem mot neste sesong. Og det er mye å forbedre.
Har vi vært uforutsigbare etter jul, så var Juve det virkelig før jul. Men Spalletti har sakte med sikkert evnet å gjøre Juve til et mer solid lag. For Allegri er ikke hovedproblemet av ikke har vært solide, men at vi ikke besitter nok offensiv kvalitet på vingene og i indreløperposisjonene når den offensive duoen har vært ute av form og småskada. Her har Tare en jobb å gjøre før neste sesong.
Kveldens oppgjør gjetter jeg blir tett og målfattig.
Antatt lagoppstilling:
Maignan
Tomori - Gabba - Pavlovic
For et sirkus!